Come on skinny love just last the year, pour a little salt we were never here.




Det var 18 dagar sedan dessa bilderna togs. Tiden går så himla fort, snart är det tillbaka till skolan också. Jag måste bestämma mig om jag ska börja på Engelska skolan eller inte. Jag har beslutsångest, AH! Vet inte hur jag ska göra. Alltså om jag börjar där blir det säkert bättre mat, bättre lärare, och sånt. Men det är ändå nåt som drar mig tillbaka liksom. Fast vad har jag att förlora? Nu kommer jag säkert gå runt och tänka på detdär hela dagen. Det är ju bara en skola egentligen. Men ändå..

Kommentarer
Postat av: ebba

Är det gymnasium du ska välja? vilka andra skolor har du som alternativ då? bara nyfiken hihi! fina bilder oxå såklart;>

2009-07-18 @ 18:48:54
URL: http://ebblogg.devote.se
Postat av: johanna

du tar grymt fina bilder!:D

2009-07-27 @ 14:09:47
URL: http://johannaastrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0